سه شنبه ۱۵ اسفند ۰۲ | ۱۱:۳۲ ۸ بازديد
طراحی یک لوگو برای یک برند یک فرایند مهم و حیاتی است که نیازمند درک دقیق از هویت و اهداف برند میباشد. پرسشنامهای برای طراحی لوگو میتواند شامل مجموعهای از سوالات است که از مشتری برای بهترین درک از نیازها، سلیقهها و اهدافش استفاده میشود. در زیر چندین سوال برای پرسشنامه طراحی لوگو آورده شده است:
1. **درباره برند**:
- لطفاً برای ما درباره برند خود توضیح دهید.
- محصولات یا خدمات اصلی شما چیستند؟
- مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟
2. **اهداف و مأموریت**:
- چه اهدافی را با لوگوی جدید میخواهید دستیابی کنید؟
- مأموریت یا پیام اصلی برند شما چیست؟
3. **ستایشنامه برند**:
- لطفاً سه ویژگی برجسته از برند خود را بنویسید.
- برند شما را با یک واژه توصیف کنید.
4. **نوع و طبیعت برند**:
- برند شما را بیشتر مانند یک دوست، یک راهنما، یک اعتمادساز، یک رقیب یا ... توصیف میکنید؟
- آیا برند شما به سبکی خاص متمایل است؟ (مانند کلاسیک، مدرن، خنثی، دستساز و ...)
5. **پیام ارسالی**:
- با لوگوی جدید، چه پیامی را میخواهید ارسال کنید؟
- چه احساسی یا انگیزهای میخواهید مخاطبان از برندتان داشته باشند؟
6. **سلیقه و ترجیحات طراحی**:
- آیا به سبک خاصی از طراحی علاقه دارید؟ (مانند ساده، شیک، رنگارنگ، بازیگوش و ...)
7. **محدودیتها و الزامات**:
- آیا الزامات خاصی برای لوگوی جدید وجود دارد؟ (مانند استفاده از خاصیت های خاص، سایزهای خاص و ...)
8. **استفاده از لوگو**:
- لوگو جدید برای چه مواردی استفاده خواهد شد؟ (مانند بر روی محصولات، سایت وب، کارت ویزیت و ...)
9. **ترجیحات رنگی**:
- آیا به رنگ خاصی برای لوگو اولویت میدهید؟
- رنگهایی که مطابق با هویت برند شما هستند را توضیح دهید.
10. **بودجه**:
- آیا برای طراحی لوگ
و بودجه خاصی در نظر دارید؟
- انتظاراتتان از برندینگ و طراحی چیست؟
این پرسشنامه میتواند به طراحان و متخصصان برای درک عمیقتر نمارا از نیازها و خواستههای مشتری کمک کند و در نتیجه به طراحی یک لوگو موفق و مطابق با هویت و هدف برند کمک کند.
1. **درباره برند**:
- لطفاً برای ما درباره برند خود توضیح دهید.
- محصولات یا خدمات اصلی شما چیستند؟
- مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟
2. **اهداف و مأموریت**:
- چه اهدافی را با لوگوی جدید میخواهید دستیابی کنید؟
- مأموریت یا پیام اصلی برند شما چیست؟
3. **ستایشنامه برند**:
- لطفاً سه ویژگی برجسته از برند خود را بنویسید.
- برند شما را با یک واژه توصیف کنید.
4. **نوع و طبیعت برند**:
- برند شما را بیشتر مانند یک دوست، یک راهنما، یک اعتمادساز، یک رقیب یا ... توصیف میکنید؟
- آیا برند شما به سبکی خاص متمایل است؟ (مانند کلاسیک، مدرن، خنثی، دستساز و ...)
5. **پیام ارسالی**:
- با لوگوی جدید، چه پیامی را میخواهید ارسال کنید؟
- چه احساسی یا انگیزهای میخواهید مخاطبان از برندتان داشته باشند؟
6. **سلیقه و ترجیحات طراحی**:
- آیا به سبک خاصی از طراحی علاقه دارید؟ (مانند ساده، شیک، رنگارنگ، بازیگوش و ...)
7. **محدودیتها و الزامات**:
- آیا الزامات خاصی برای لوگوی جدید وجود دارد؟ (مانند استفاده از خاصیت های خاص، سایزهای خاص و ...)
8. **استفاده از لوگو**:
- لوگو جدید برای چه مواردی استفاده خواهد شد؟ (مانند بر روی محصولات، سایت وب، کارت ویزیت و ...)
9. **ترجیحات رنگی**:
- آیا به رنگ خاصی برای لوگو اولویت میدهید؟
- رنگهایی که مطابق با هویت برند شما هستند را توضیح دهید.
10. **بودجه**:
- آیا برای طراحی لوگ
و بودجه خاصی در نظر دارید؟
- انتظاراتتان از برندینگ و طراحی چیست؟
این پرسشنامه میتواند به طراحان و متخصصان برای درک عمیقتر نمارا از نیازها و خواستههای مشتری کمک کند و در نتیجه به طراحی یک لوگو موفق و مطابق با هویت و هدف برند کمک کند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر