یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲ | ۱۰:۳۰ ۶ بازديد
لوگوی شناخته شده و معروف شرکت Nike، که با نام "Swoosh" نیز شناخته میشود، طراحی لوگو توسط دیزاینر Carolyn Davidson طراحی شد. در سال ۱۹۷۱، فیل نایتر، موسس شرکت Nike، به دانشجوی هنر در دانشگاه ایالتی پورتلند، کارولین دیویدسون، سفارش داد تا یک لوگو برای شرکت خود طراحی کند. او برای این کار ۳۵ دلار پرداخت کرد. الگوی Swoosh در حالتی که شبیه به یک چکش بود، در حالی که دیویدسون به آن فکر میکرد و در ذهنش بازی میکرد، به وجود آمد. او این الگو را برای فیل نایتر ارائه داد و او از این طرح خوشش آمد و بعداً این لوگو به عنوان لوگوی شرکت Nike در سال ۱۹۷۸ رسماً معرفی شد.
لوگوی نایکی یکی از برجستهترین و معروفترین لوگوهای جهان است. شناخته شده به عنوان "Swoosh"، این الگوی بسیار ساده و انتزاعی تا امروز نمادی از قدرت، تحول، ورزش و پیشرفت است. این لوگوی بسیار موفق در صنعت ورزشی و بازاریابی بوده و با محصولات و برندهای مختلف Nike مرتبط است.
لوگوی Nike یکی از قدیمیترین و شناخته شدهترین لوگوهای برندی در جهان است. این لوگو که با نام "Swoosh" نیز شناخته میشود، به شدت مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یکی از نمادهای برجسته ورزش و تحول شناخته میشود.
طراحی این لوگو به دست Carolyn Davidson انجام شد که در آن زمان دانشجوی هنر در دانشگاه ایالتی پورتلند بود. در سال ۱۹۷۱، Phil Knight، موسس شرکت Nike، به دیویدسون سفارش داد تا یک لوگو برای شرکت خود طراحی کند. این سفارش با مبلغ ۳۵ دلار انجام شد که در آن زمان مبلغ بسیار کمی بود.
Carolyn Davidson، پس از مدتی طراحی و آزمونهای مختلف، نمارا به ایده الگوی Swoosh رسید. این الگو در حالتی که به نظر یک چکش میآمد و در حالی که او به آن فکر میکرد و با آن بازی میکرد، به وجود آمد. این طرح ساده اما بسیار قوی و جذاب به فیل نایتر ارائه شد و او بسیار خوشش آمد. بنابراین، این لوگو در سال ۱۹۷۸ به عنوان نماد برند Nike رسماً معرفی شد و تا به امروز استفاده میشود.
لوگوی Swoosh با اینکه طراحی سادهای دارد، اما شناخته شده به عنوان نمادی از قدرت، تحول و پیشرفت است. این لوگو در همه جا دیده میشود، از کفشهای ورزشی و لباسهای ورزشی گرفته تا تبلیغات، رویدادهای ورزشی و حتی در محصولات مختلف از جمله محصولات مراقبتی، لوازم التحریر و غیره.
Swoosh به عنوان یک نماد قدرت و پیشرفت شناخته میشود و برای برندسازی و تبلیغات بسیار موثر بوده است. از آنجایی که این لوگو به طور قابل توجهی با برند Nike هماهنگ است، افراد با دیدن آن به سرعت شناسایی میکنند که محصولات و خدماتی که با این لوگو مرتبط هستند، به کدام برند تعلق دارند. این به Nike این امکان را میدهد که هویت و برند خود را به صورت موثری به مخاطبان خود منتقل کند و بازاریابی قویتری داشته باشد.
لوگوی نایکی یکی از برجستهترین و معروفترین لوگوهای جهان است. شناخته شده به عنوان "Swoosh"، این الگوی بسیار ساده و انتزاعی تا امروز نمادی از قدرت، تحول، ورزش و پیشرفت است. این لوگوی بسیار موفق در صنعت ورزشی و بازاریابی بوده و با محصولات و برندهای مختلف Nike مرتبط است.
لوگوی Nike یکی از قدیمیترین و شناخته شدهترین لوگوهای برندی در جهان است. این لوگو که با نام "Swoosh" نیز شناخته میشود، به شدت مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یکی از نمادهای برجسته ورزش و تحول شناخته میشود.
طراحی این لوگو به دست Carolyn Davidson انجام شد که در آن زمان دانشجوی هنر در دانشگاه ایالتی پورتلند بود. در سال ۱۹۷۱، Phil Knight، موسس شرکت Nike، به دیویدسون سفارش داد تا یک لوگو برای شرکت خود طراحی کند. این سفارش با مبلغ ۳۵ دلار انجام شد که در آن زمان مبلغ بسیار کمی بود.
Carolyn Davidson، پس از مدتی طراحی و آزمونهای مختلف، نمارا به ایده الگوی Swoosh رسید. این الگو در حالتی که به نظر یک چکش میآمد و در حالی که او به آن فکر میکرد و با آن بازی میکرد، به وجود آمد. این طرح ساده اما بسیار قوی و جذاب به فیل نایتر ارائه شد و او بسیار خوشش آمد. بنابراین، این لوگو در سال ۱۹۷۸ به عنوان نماد برند Nike رسماً معرفی شد و تا به امروز استفاده میشود.
لوگوی Swoosh با اینکه طراحی سادهای دارد، اما شناخته شده به عنوان نمادی از قدرت، تحول و پیشرفت است. این لوگو در همه جا دیده میشود، از کفشهای ورزشی و لباسهای ورزشی گرفته تا تبلیغات، رویدادهای ورزشی و حتی در محصولات مختلف از جمله محصولات مراقبتی، لوازم التحریر و غیره.
Swoosh به عنوان یک نماد قدرت و پیشرفت شناخته میشود و برای برندسازی و تبلیغات بسیار موثر بوده است. از آنجایی که این لوگو به طور قابل توجهی با برند Nike هماهنگ است، افراد با دیدن آن به سرعت شناسایی میکنند که محصولات و خدماتی که با این لوگو مرتبط هستند، به کدام برند تعلق دارند. این به Nike این امکان را میدهد که هویت و برند خود را به صورت موثری به مخاطبان خود منتقل کند و بازاریابی قویتری داشته باشد.
- ۰ ۰
- ۰ نظر